Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

Pytania dotyczące Twojego zamówienia

1.Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia?

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem utworzenia zamówienia, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Jeśli potwierdzenia zamówień w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z działem obsługi klienta Vipro Group.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

2.Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia wysłania zamówienia?

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Jeśli nasze potwierdzenia w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z działem obsługi klienta Vipro Group.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

3.Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?

Paczki są nadawane w ciągu 2-5 dni od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Vipro Group może wysłać zamówienie najpóźniej do 40 dni od daty jego utworzenia.

W przypadku dłuższego terminu wysyłki zostanie on uzgodniony z Klientem.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

4.Jak mogę anulować moje zamówienie?

Jeżeli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z działem obsługi klienta pod numerem +48 22 266 80 22 lub 607 125 555 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

5.Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Jeżeli chcesz zmienić zamówienie, prosimy skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 266 80 22 lub 607 125 555 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00, żeby poprosić o anulowanie istniejącego zamówienia, po czym ponownie zamówić on-line wszystkie interesujące Cię artykuły. Możliwe jest anulowanie poszczególnych pozycji z zamówienia. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie pakowania jest Twoje zamówienie. Istnieje możliwość anulowania całego zamówienia.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

6.Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?

Towar można odebrać osobiście po przedpłacie w siedzibie firmy i wcześniejszym uzgodnieniu z konsultantem pod nr infolinii +48 22 266 80 22 lub 607 125 555 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. O możliwości odebrania zamówionego Towaru, Sprzedający informuje Kupującego drogą elektroniczną. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru Towaru.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

7.W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

Oferujemy następujące opcje płatności:

  • Płatność przelewem - bezpośrednia wpłata na rachunek bankowy Sklepu Internetowego - następuje przed wysyłką Towaru, po otrzymaniu drogą poczty elektronicznej informacji od Sprzedającego o numerze konta, wartości oraz tytule do zapłaty
  • Płatność online za pomocą platformy Przelewy24
  • Płatność za pobraniem - płatność gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki

Może także nastąpić odbiór osobisty w siedzibie Sprzedającego po przedpłacie i uprzednim kontakcie telefonicznym.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

8.Czy zamówione artykuły mogą być dostarczone poza obszar Polski?

Przesyłki zagraniczne są ustalane indywidualnie z naszymi konsultantami pod nr infolinii +48 22 266 80 22 lub pod numerem 607 125 555.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

9.Podczas dostawy zauważyłeś uszkodzenie artykułu. Co zrobić?

Bez względu na to, czy uszkodzenie produktu zauważyłeś podczas dostawy, czy dopiero po rozpakowaniu artykułu, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z działem obsługi klienta Vipro Group przez e-mail (kupujemy@tanieobrusy.pl) lub telefonicznie pod numerem +48 22 266 80 22 lub 607 125 555 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Postaramy się jak najszybciej pomóc w rozwiązaniu reklamacji.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

Zadaj pytanie