Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

Wysyłka i dostawa

1.Ile kosztuje dostawa z naszego sklepu?

O kosztach dostawy Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia na stronie Sklepu Internetowego. Koszt dostawy kurierskiej przy wpłacie na konto wynosi: 18 zł brutto. Koszt wysyłki kurierskiej pobraniowej wynosi 28 zł brutto. Przesyłki zagraniczne są ustalane indywidualnie z naszymi konsultantami pod nr infolinii +48 22 266 80 22 lub pod numerem 607 125 555.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

2.Czy mogę zmienić datę dostawy?

Nie ma możliwości zmiany daty dostawy. Jeśli kurier nie zastanie Cię pod adresem dostawy we wskazanym przez Ciebie terminie, będzie się z Tobą kontaktował telefonicznie w celu uzgodnienia kolejnego najbliższego terminu doręczenia zamówienia.

Jeśli firma przewozowa bezskutecznie dwukrotnie próbowała doręczyć przesyłkę pod wskazany adres dostawy (na przykład pod podanym adresem nie było nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę), przesyłka jest zwracana do Vipro Group.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

3.Jakie opcje dostawy są dostępne w naszym sklepie?

Zamówiony Towar dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych (firm kurierskich) m.in. firmy GLS (General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.).

W dniu dostawy, w godzinach porannych kurier skontaktuje się z Tobą w celu uzgodnienia godziny dostawy. Dostawy są zazwyczaj realizowane w terminie 1-3 dni od wysłania przesyłki przez Vipro Group.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

4.Czy mogę zamówić artykuły online i odebrać je osobiście?

Towar można odebrać osobiście po przedpłacie w siedzibie firmy i wcześniejszym uzgodnieniu z konsultantem pod nr infolinii +48 22 266 80 22 lub 607 125 555. O możliwości odebrania zamówionego Towaru, Sprzedający informuje Kupującego drogą elektroniczną. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru Towaru.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

5.Gdzie znajdę numer przesyłki dla mojego zamówienia?

W chwili, kiedy przesyłka opuszcza nasz magazyn wysyłamy maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia. W treści maila znajduje się link do strony przewoźnika, na której można śledzić losy przesyłki.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

6.Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Zamówienia zwykle dostarczane są w terminie od 2 do 5 dni roboczych. W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia Twojej przesyłki.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

7.W mojej przesyłce są artykuły, których nie zamawiałem. Co mam zrobić?

Jeśli przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie zamiast zamówionych artykułów inne towary, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z działem obsługi klienta Vipro Group przez e-mail (kupujemy@tanieobrusy.pl) lub telefonicznie pod numerem +48 22 266 80 22 lub 607 125 555 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

Poniesiemy wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych artykułów i ponowną wysyłką Twojego zamówienia.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

Zadaj pytanie