Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

Zwroty i reklamacje

1.Otrzymałem moje zamówienie, ale chcę z niego zrezygnować w ciągu 14-tu dni od zakupu. Co powinienem zrobić?

Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres: Vipro Group, ul. Kolberga 11, 25-620 Kielce lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kupujemy@tanieobrusy.pl

Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Klient może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu.

Koszty zwrotnej przesyłki towaru ponosi Konsument.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

2.Zwróciłem zamówienie, w jaki sposób i kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o odstąpieniu od umowy.

Zwrotu płatności Sprzedający dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem pieniędzy.

Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

3.Zakupiony przeze mnie artykuł jest wadliwy. Co zrobić?

Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa

Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej za pomocą formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu, na adres: Vipro Group, ul. Kolberga 11, 25-620 Kielce, a za pomocą poczty elektronicznej na adres: kupujemy@tanieobrusy.pl

Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

Sprzedający rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.

W każdym z przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość” (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia.

Formularz reklamacji stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

4.Nie otrzymałem wszystkich elementów mojego zamówienia lub otrzymałem niewłaściwy artykuł. Co zrobić?

Jeśli dokonałeś zakupu na www.tanieobrusy.pl, a my przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie niezamawiany artykuł albo jeśli w Twojej przesyłce brakuje artykułów lub ich części, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z działem obsługi klienta Vipro Group przez e-mail (kupujemy@tanieobrusy.pl) lub telefonicznie pod numerem +48 22 266 80 22 lub 607 125 555 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

Vipro Group poniesie wszystkie koszty związane z wymianą niewłaściwego lub wadliwego artykułu.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

5.Otrzymałem uszkodzony artykuł. Co zrobić?

W Vipro Group bardzo zależy nam na tym, żeby Klienci otrzymywali artykuły w jak najlepszym stanie. Niekiedy, może się zdarzyć, że przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu. Zwykle firmy przewozowe informują Vipro Group o uszkodzeniach transportowych przed dostawą do Klienta, dlatego w większości przypadków wymiana uszkodzonych paczek jest realizowana przed próbą doręczenia.

Jeśli podczas dostawy zauważysz uszkodzenie opakowania przesyłki lub artykułu, wówczas zalecamy wykonanie jednej z dwóch czynności:

  • Odmowa przyjęcia. Polega na poinformowaniu kuriera, że nie przyjmujesz dostawy uszkodzonego artykułu. W momencie, kiedy przesyłka wróci do nas, skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy, czy życzysz sobie, żebyśmy wysłali zamówienie ponownie, czy też całkowicie rezygnujesz z zakupu. W przypadku rezygnacji, automatycznie otrzymasz notę korygującą do wystawionej wcześniej faktury i zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze.
  • Przyjęcie dostawy i spisanie protokołu szkody z kurierem. Kurier ma obowiązek posiadać przy sobie druk protokołu szkody. W przypadku, jeśli zamierzasz przyjąć przesyłkę bez względu na uszkodzenie opakowania zewnętrznego, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody i adnotację na liście przewozowym na temat uszkodzonych paczek. Ułatwi nam to przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego.

Zalecamy, żeby każdorazowo, kiedy masz obawy, że zawartość przesyłki może być uszkodzona, wykonać zdjęcia opakowania przed jego rozpakowaniem. Postępując w ten sposób, ułatwiasz nam ustalenie, czy do uszkodzenia doszło w transporcie. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie reklamacji i lepsze zabezpieczenie artykułu w przyszłości.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

Zadaj pytanie